Dragi naši kupci,

ako vam je potrebna pomoć u vezi sa kupovinom putem interneta ili imate pitanja oko poručivanja, možete nas kontaktirati:

Ponedeljak - Nedelja

10:00H - 22:00H

Broj telefona: +381 69 1111 213

Ne propustite na kraju stranice odgovore na često postavljana pitanja.

Pišite nam

- info kutak -

Najčešće postavljena pitanja

Koliko traje da se pošalje roba?

Mi reagujemo jako brzo i samim tim robu šaljemo istog, najkasnije sledećeg dana. A koliko tačno traje isporuka sa kurirskom službom zavisi od vaše lokacije. Uglavnom 1-4 dana.

Da li mogu da vratim robu?

Roba koju želite da vratite mora da sadrži kopiju računa i detalje za povraćaj novca. Roba se mora vratiti neoštećena i u istoj količini. Opcija povrata se ne odnosi na već korišćene proizvode i proizvode koji više nisu originalno upakovani. Roba se mora vratiti u originalnom pakovanju. Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučaju kada je razlog povraćaja greška prodavca.

Da li se popusti sa Loyalti karticom sabiraju?

Nažalost ne ali ukoliko je sezonski popust veći od vašeg popusta na Loyalti kartici, važi veći popust pri kupovini.

Kako se koristi kod za popust na online shopu?

Da biste koristili kupon, prvo morate odabrati željeni proizvod(e), zatim kliknuti na korpu i nastaviti do „Plaćanje“. Prikazaće se opcija „Kod za popust“, gde je potrebno da u polje unesete kod i kliknete na dugme „Upotrebi kod". Program će zatim izračunati popust.